خبرای جدید

  

   

بنام خدای خوب و مهربون

سلام.خوبین؟

نماز و روزه های شونصد روز پیشتون قبول !

بازم انقد ننوشتم که مطالب کلی رو هم انباشته شده و نمی دونم از کجا باید شروع کنم.

خوب می ریم سراغ اهم اخبار:

- به گزارش خبرگزاری ترک پرس فاطمه جونم بالاخره راه افتاد. البته هنوز کمی زمین می خوره و کاملا اوستا نشده.

- خبر دیگه این که گل دخترم کلی کلمه ی جدید یاد گرفته. چن روز پیش داشتم اتاقو مرتب می کردم که دیدم اومده پشت سرم و هی میگه: گاشگ گاشگ. فک کردم اینم از اون کلمه هاییه که از خودش اختراع کرده. برگشتم پشت سرمو نیگا کردم دیدم رفته آشپزخونه یه قاشق کوچولو برداشته و هی میگه گاشگ. کلی شاخم در اومد .آخه تا حالا این کلمه رو باهاش کار نکرده بودم و خودش از تو حرفای ما یاد گرفته بود.

- یه کلمه ی دیگه که تازه یاد گرفته اینه: گوده.اگه گفتین یعنی چی؟ خوب معلومه دیگه یعنی گوجه.دیروز تو آشپزخونه داشت کمی نق میزد.گفتم فاطمه چی می خوای؟ گوجه؟

و اون یه دفه گفت :گوده. و من بازم کلی ذوق مرگ شدم .چون این کلمه رو هم برای اولین بار بود که می گفت.

- کلمه های دیگه ای که فاطمه یاد گرفته:

عمو، دایی، عباس، موس (موش)، آده (آره)، باسه (باشه)، عمو مسن(عمو محسن)، ممس(محمد حسین)،آینه، دیس(جیش)....

کلمات تکامل یافته:

نازی: اوایل می گفت: نانا بعد نانی و حالا ناسی

عباسی:اول می گفت عباد بعد عباجی و حالا عباسی

کلماتی که از خودش اختراع کرده:

بوده بود، دبوی، ساداپ، آهودا، مویام و ....... هر کی معنی اونا رو فهمید به ما هم بگه!

- از دیگر شیرین کاریهای فاطمه که منو کشته اینه که گوشی بی سیمو برمی داره و به تقلید از من شروع می کنه به راه رفتن و حرف زدن. جالبیش اینه که همیشه هم با باباش حرف میزنه چون تا گوشی رو می گیره دستش اولین کلمه ای که میگه اینه : بابا ...... بعد هم کلی شروع می کنه به زبون خودش حرفای عجیب وغریب زدن. انقد هم جالب و آهنگین حرف می زنه که آدم فک می کنه داره حرفای معنی دار میزنه.خیلی وقتا خیلی ها ازم می پرسن چی میگه (ای که الان گفت یعنی چه؟!!!) ومن جواب میدم والا خودمم نمی دونم !

- آهان راستی یه خبرو یادم رفت بگم. اواسط ماه رمضون من و بابایی طی یک اقدام ناجوانمردانه موهای فاطمه رو از ته زدیم. کلی جیگرم براش کباب شد. بیچاره انقد گریه کرد که یه وقت دیدم صداش دیگه در نمی یاد. نیگا کردم دیدم از بس گریه کرده خوابش برده. می دونم الان تو دلتون می گید ای بی رحما. منم اون روز خیلی غصه خوردم ولی خوب این نیز بگذشت... حالا سرش کم کمک جونه زده و موهاش داره در می یاد !

- از جمله ی کارای باحال دیگش چشمک زدنه. تا می گی فاطمه چشمک بزن دو تا چشاشو با هم می بنده و باز می کنه.انقده بامزه می شه که آدم دلش می خواد هلپی قورتش بده.

- دیگه این که یه خرگوش کوچولو داره که خیلی دوسش داره.وقتی پیشش باشه اونو محکم بغل می کنه به خودش می چسبونه و تکونش می ده. بعضی وقتا هم پیرهنشو کمی میزنه بالا و اونو می چسبونه به شکمش و می گه : مَمََ وبه عروسکش شیر می ده !!!

خوب دیگه خبر بسه .حالا یه داستان باحال و عشقولانه:

چن شب پیش کمی فشارم افتاده بود و زیاد حال نداشتم. گفتم فاطمه بیا بریم لالا کنیم. مامان مریضه. بعد رفتیم رو تخت که بخوابیم. کمی باهاش ور رفتم بلکه بخوابه و بذاره استراحت کنم.ولی فایده نداشت چون معمولا زود تر از 12-1 نمی خوابه. بی خیالش شدم برگشتم به پهلو خوابیدم طوری که پشتم به فاطمه بود. بعد چن لحظه دیدم داره دستشو می کشه رو سرمو می گه: ناسی ناسی(نازی). بعدشم صورت کوچولوشو گذاشت رو صورتم و دستشم انداخت دور گردنم. دلتون بسوزه. اگه بدونین وقتی یه نی نی آدمو ناز میکنه چقد کیف داره. خوش به حال خودم و بقیه ی مامانا !!!

خوب دیگه فک کنم برا امروز کافی باشه.خیلی اخبارمون زیاد شد.

                                   

                     

 

 

                     

                           اینا عکسای فاطمه تو شماله که اوایل مهر رفته بودیم.

 

نظرات 36 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:09 ب.ظ

فاطمه بدون مو هم حتما باید خیلی قشنگ و دیدنی باشه. عکسای اونم بزارین.

سلام سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:22 ب.ظ

حتما فاطمه بدون مو هم باید خیلی قشنگ و دیدنی باشه. از اون عکساش هم بذارین.

مرضیه چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:47 ب.ظ

به به چه جیگری شده.ماشا الله.

مامان مریم پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:09 ق.ظ

ماششششالا به این دختر شیرین زبونت... چقدر حرف می زنه...:* یعدشم که چه عجب بعد از هزار سال یادت افتاد این بچه ام یه وبلاگی ام داشت... ببوسش این جوجو رو

سمیه پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ق.ظ http://somy1359.persianblog.com

سلام مامان فاطمه. دخترت خیلی ملوسه. چرا عکسای جدیدش رو نمی زاری.
راستی پسر منم به امید خدا توی بهمن به دنیا میاد. اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن و خاطرات من و نی نی رو بخون.
خوشحال میشم

مامان مریم پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:33 ب.ظ

حالا چرا دیگ به دیگ اینومیگه ؟=))

مامان مریم پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:45 ب.ظ

عجب رویی داری به خدا... تو آپدیت کن اونوقت اگه نیومدم بگو چرا نیومدی... نه اینکه مثل من که اینهمه فعالم و.... :دی:پی

پی براه پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:31 ب.ظ http://paybarah.blogfa.com

مامان فاطمه
منم وقتی کوچولو بودم یکی دو بار عموم کچلم کرده بود و من الان اون عکسامو خیلی دوست دارم شما هم یک عالمه عکسای خوشگل از فاطمه ناز بگیرید و واسش نگه دارید

یاسی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:55 ب.ظ http://yasi928.blogfa.com

سلام........ خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ماهه این فاطمه خانوم..... از طرف من حسابی ببوسیدش .....
شاد باشید

مجتبی لشکربلوکی دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.7dar7.persianblog.com

سلام از روی اسمتون حدس زدم شاید همون آشنای قدیمی باشید. خوشحال شدم التماس دعا!

حامد دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:17 ب.ظ http://kashkool2.persianblog.com

سلام مامان خانم . واقعا چقدر قشنگ نوشتید . اول یه ماشاالله واسه فاطمه خانم وشیرین کاریهاش بگم تا چش نخورده بعد برم سراغ حرفام . با اجازه لینک وبلاگ قشنگتون را اضافه کردم . نزدیک بود منم از کارهای فاطمه ذوق مرگ بشم . حیف که 19 سال ازم کوچیکتره وگرنه ... . هر چند که میدونم خواستگار زیاد داره . در مورد این کلمات هم فکر کنم مویام یعنی اینکه میام و ساداپ هم شاید به معنی سالاد باشه . باید رو بقیه اش فکر کنم . بابت عکسها هم خدمتتون عرض کنم که این سایتی که شما عکسها را روش آپلود کردید متاسفانه فیلتر شده و نتونستم عکسها را ببینم اما عکسهای قبلی را دیدم . عکسهایی که توی اصفهان گرفتید خیلی قشنگه . در ضمن یه قسمتی هم توی وبلاگ داریم به اسم وبلاگ هفته که بازم با اجازه وبلاگ شما را معرفی کردم . می خواستم مهر من بره تو دل فاطمه (خنده)

یه دوست سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ب.ظ

می بینم که جمع مامانا جمعه

دیوونه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ب.ظ http://aahay-divoone.persianblog.com/

آپم............ آیدی نداری؟؟؟

مهشید کشکول چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ق.ظ http://kashkool2.persianblog.com

سلام .الهی که من خودم فداش بشم . از معدود وبلاگایی هستی که تو دفعهی اول تمام پست هارو خوندم . دارم میرم آرشیوم بخونمممممممممممممممممممممم. تمام آرزوی منم اینه که خدا یه روزی بهم اگه بچه داد حتما دختر بده .فکر کنم برا یه همچین نعمتی تمام عمرتم شکر کنی کمه . اصلا تمام وجودم لرزید از اون داستان عشقولانت . از قول من دو تا بوس حسابی بکنش .زود زودم آپ کن من طاقت ندارما

مهشید کشکول چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ق.ظ http://kashkool2.persianblog.com

فقط یه اسپند واسش دود کن میترسم چش بخوره قربونش برم من

سجاد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ http://delltang.persianblog.com

سلام......مامان فاطمه ...خوبید؟............دیگه چیکار کنیم من که خودم تنهایی عوض همه دوستان بچه ناز گلیتونو میبوسم! البته با اجازه مامانش!..... یکم اسفند واسش دود کنید که یهو چشم نخوره انقدر طرفدار پیدا کرده!....فعلن بیشتر موتظبش باشید تا بعدن بیام بقیه نظرامو بدم:دی

مریم چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:27 ق.ظ http://mosaferezaman7.persianbolog.com

سلام مامان خانم عزیز..وایییییییییی دلم رفت..اول به جای من هم یک بوسش کن بعد بقیه کامنتم را بخون......................................رفتی؟.......................خوب حالا شد(بوسسسسسسسسسسسسسسس)نازیییییییی.. ماشاالله خیلی با نمکه براش صدقه زیاد بده ..می دونی اگه مامان بزرگه من اینجا بود کلی دعوات می کرد می گفت:با این کارا بچه به چشم می یاد راستش یک جورایی راست می گه !!به هر حال خیلی خوشحالم از اینکه با شما آشنا شدم وبلاگ بسیار زیبایی دارید..راستی اگه اجازه بدید من لینک شما را به دوستان اضافه کنم...منتظر جواب می مونم..خوش باشید ...یادم رفت بگم!!من هم مامانم اما مامان ۲تا شیطون بلا.............

مریم چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:29 ق.ظ http://mosaferezaman7.persianblog.com/

این آدرس درست تر هست.

مریم چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:32 ق.ظ http://mosaferezaman7.persianblog.com/

______*#######* ____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________#

خاله زهرا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ق.ظ http://khalezahra.persianblog.com/

سلام .خدا ان شاء الله فاطمه کوچولو رو براتون حفظش کنه .از خوندن مطالبتون لذت بردم .یا حق .

حامد جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:39 ب.ظ http://kashkool2.persianblog.com

سلام . دلم تنگ شد باز اومدم . می بینم که ماشاالله همه مامانای وبلاگ من اینجا جمع هستن . خاله زهرای عزیز که تازه گی دومین کوچولوش هم به دنیا اومده . مریم خانم که دیگه آدم هیچی از ریحانه ی بلا و شیطونش نگه بهتره . مهشید و سجاد که خدا ان شاالله بچه های با ایمان و با تقوا بهشون بده . فاطمه خانم چطورن ؟

مهدی جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:09 ب.ظ http://set.mihanblog.com

خدا حفظش کنه .. خیلی نازه .... امیدوارم همیشه در پناه امام زمان باشه ....
من تمام مطالب خودندم ... الهی من فداش بشم خدا حفظش کنه

ایرسا شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ب.ظ http://iresa1369.persianblog.com

سلام مامانی مهربون.خوبین؟خدا حفظش کنه در ضمن عکس این کوچولوی نازتونو می ذارین خدایی نکرده چشم نخوره ها چون این اتفاق برای یکی از مادرای یک وبلاگ دیگه افتاد که بچش تب کرد شما هم جیگر(بوس)این فسقلی نازتونو نشون میدین اسپند واسش دود کنین(چشمک)من که خیلی عکساشو دوست دارم مامانی نماز و روزه های ۶۰۰ سال پیش شما هم قبول(نیش خند)مواظب خانواده باشین.موفق باشین.پیروز باشین به قول دوستم چقدر تلگرافی وشد..

یه نفر شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:32 ب.ظ

خیلی گشنگ وبلاگتون/راستی شما چرا ایمیل ندارید یا من ندیدم

فراسو سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.ghosenakhordivoone.persianblog.com/

سلام مامان فاطمه . خوبی ؟
این عکسای فاطمه خیلی نازه . از طرف من یه بوس گنده کن فاطمه رو . همیشه شاد و سالم باشه الهی

مریم سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:05 ق.ظ http://mosaferezaman7.persianblog.com/

سلام مامانه فاطمه عزیز..ممنون از حضورتون ..پس من با اجازتون لوگوی فاطمه خانم را اضافه می کنم..خوش و پیروز باشید.

مهدی سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.set.mihanblog.com

سلام مامان فاطمه ..
فاطمه حالش چطوره . مامان فاطمه من لینک شما رو گذاشتم توی وبلاگم ...
در مورد کارت شبکه و کارت صوتی باید ببنید مدلش چی هست ....
می تونید مدلش پیدا کنید از کامپیوترتون بعدش یه ورزن بالاترشو پیدا کنید اونطور اپدیت کنید .. یا اینکه می تونید روی مای کامپیوتر کلیک راست کنید و بعد گزینه اخر وبعدش گزینه دیواس منجر انتخاب کنید و بعد مدل کارت شبکه و کارت صوتی رو پیدا کرده وکلیک راست کرده و بعد گزینه اپدیت رو زده اگه به اینترنت وصل باشیدراحت اپدیت میشه واگر نه باید یه سیدی ورژن بالاتر پیدا کنید ...
یه اسپندی زیز پای فاطمه دود بده بابا این عکس ها رو نذارید فاطمه چشم می خوره ....
خدا حفظش کنه در پناه امام زمان باشه ..... فاطمه رو هم از طرف من ببوس ..
خدا حافط ... در پناه امام زمان

مهشید کشکول چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ب.ظ http://kashkool2.persianblog.com

سلاممممممممممممممممممممممم. این نفس ما کجاست .شیطونی های جدیدشو نمینویسی . بابا بنویس دلمون تنگ شده .یه ذره هم بزار ما کیف کنیم همشو واسه خودت بر ندارخسیس (:دی)

مهدی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:01 ب.ظ http://sajjadifar.blogsky.com

سلام
حال شما ؟
ممنون که گاه گداری به ما سر میزنی و فراموشمان نکردی
میبینم که فاطمه هم برا خودش خانمی شده
انشاالله که سلامت باشند
راستی پرسیده بودین که شما بغیر از کامپیوتر به چیز دیگه ای علاقه دارین
شاید بواسطه اینکه تو وبلاگم فقط از کامپیوتر مینویسم بنظر بیاد کامپیوتر و دیگر هیچ ولی این شاید بخاطر نامی است که برای وبلاگم انتخاب کردم ....
من عاشق موسیقی اصیل ایرانی و همچنین ادبیات فارسی
هستم و ...

فاطمه دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ق.ظ http://sotodeh.blogfa.com

به نام خدای مهدی فاطمه...سلام مامان فاطمه ..نمیدونم چه جوری شد گذرم به این وب قشنگ و مامانی افتاد..خب حتماْ قسمت این بوده که ما هم از شیرینکاریهای گل دخترت مستفیض بشیم..الهی خدا برات حفظش کنه..راستی چه اسم قشنگی واسش گذاشتید.دی:
منم میگم یه اسفندی براش دود کن حالا چش ما که شور نیست برای احتیاط لازمه...از طرف من فاطمه گلی رو ببوس
موفق باشی مامان فاطمه ...یا حق

مدیر مدرسه جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:19 ب.ظ http://14.blogfa.com

سلام خدا واقعا فاطمه خانم را حفظ کنه عکس با سجاده اش این را میرساند انشا الله پا جای پای فاطمه (س) بگذارد متشکرم

پارمیدا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.p4rmid4.blogfa.com

سلام...من لینکت رو گذاشتم...اپم و منتظر

مهندس پرواز مسعود طاهری شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ق.ظ http://marchoolak.blogfa.com

سلام مامان و بابای فاطمه و البته کوچولوی خوشگلم فاطمه خانوم .
ایشالا کنار هم خوش و سر حالین .. اگه درست یادم باشه یه دفعه ی دیگه هم اومدم وبلاگتون و دختر کوچولومو دیدم قبلا .
و اینم بگم که من آهنگساز و خواننده هستم جدای کار اصلیم (‌مهندسی پرواز ) و ایشالا به زودی یه موزیک واسه کوچولوهای نازنینم میسازم . که شاید کلیپ شد و حالا بقیه اش باشه واسه زمانی که شد !

مهندس پرواز مسعود طاهری شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:28 ق.ظ http://marchoolak.blogfa.com

راستی عمو هم میگه ؟ انقدر دوست دارم عمو صدام کنه !
صورت ماهشو ببوس و تو گوششم بگو عمو مسعود خیلی دوست داره دختر قشنگم .
راستی شما کجا ساکنید ؟ تهران ؟ اگه آره بدم نمیاد یه دفعه بیاین استودیو و کوچولو هم بیارین و باباش . خوش باشین

سپحر دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ب.ظ http://sepehrsaboor.blogfa.com

با عرض سلام من با اجازتون عکس دختر کوچولوتونو پرینت رنگی کردم و زدم به اتاقم حتی خواهرم هم حسودیش میاد وقتی عکس رو میبینه و میگه چرا عکس علی رضا رو نزدی پسر خواهرمه و مادرم هم میگه نکنه عکس خواهر دوسته.... خلاصه خدا سایه پدر و مادرشو از سرش کم نکنه .خداحافظ

هیچ کس دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ

دختر خوبیه من یه برادر دارم اگه خواست براش میگرم
بزرگ به 700تادوست پسر میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد