چن تا مطلب نامربوط به هم !

اولا : چرا ما آدما اینجوری هستیم که قدر هر چیز یا هر کسی رو در نبود اون چیز یا اون شخص می فهمیم؟
ولی وقتی که اون چیزو داریم یا اون شخص کنار ماس حواسمون نیست که باید قدرشو دونست؟
منم تا یکی دو هفته پیش که تلفنمون وصل بود و من همش گر و گر به اینترنت وصل می شدم و به این و اون زنگ می زدم هیچ حواسم نبود که ...
ولی وقتی نزدیک یه هفته ده روز تلفنمون قطع شد تازه دوزاریم افتاد که ای بابا عجب رفیق شفیقی داریم و قدرشو نمی دونیم.
بعدشم یه فاتحه برا گراهام بل فرستادم و گفتم خدا بیامرزتت که اگه تلفنو اختراع نکرده بودی معلوم نبود کی اختراعش می کرد؟!!!!!
ثانیا : تو این ماه خرداد چقدر ترافیک مناسبت هست ! 
اولین و مهمترینش 1 خرداده.
اگه گفتین چه مناسبتیه؟ خوب معلومه دیگه : سالگرد ازدواج من و پدر بچه هاس !!!
2 و 3 و 14و 15 خردادم که خودتون می دونید .
 علاوه بر اینا 3 تا مناسبت دیگه هم تو تقویم ما اضافه شده: 6 خرداد 84 یعنی دیروز، روز به دنیا اومدن پسرخاله ی فاطمه (پسر خاله زهرا) و 7 خرداد 84 یعنی امروز روز به دنیا اومدن اون یکی پسر خاله ی فاطمه (پسر خاله خدیجه).
چقد حال می ده که آدم طی 2 روز متوالی صاحب دو تا پسر خاله بشه. اونم نه از یه خاله بلکه از 2 تا خاله ی مختلف !
ثالثا : یه مناسبت دیگه ی 6 خرداد خجسته سالروز چهار دست و پا رفتن فاطمس. این روز عزیز و این عید بزرگو به همه عزیزان تبریک و تهنیت و شاد باش عرض می کنم!!!.
از دیروز فاطمه شروع کرده به چهار دست و پا رفتن و من و بابایی کلی ذوق مرگ شدیم. هر چند نسبت به سنش که 9 ماه و 9 روزه شاید کمی هم دیر شده باشه و دیگه ذوق مرگ شدن نداشته باشه . ولی خوب دیگه ما مامان بابا های ندید بدید تا یه حرکت جدید از بچمون می بینیم زودی حالی به حالی می شیم وکلی براش غش و ضعف می ریم .
رابعا : کی گفته هر موقه یه چیزی مینویسم باید چن تا عکسم بذارم؟ پس این دفه عکسی نمیذارم. شما هم بری این که تو خماری نمونید با همون عکسای قبلی حال کنید تا بعد.شاید بعدنا دلم سوخت و یه عکسی گذاشتم.
فعلا.

نظرات 18 + ارسال نظر
ن.ز شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ب.ظ

بابا دستخوش قبلا که دورتر بودی بیشتر ازت خبر داشتیم....کجایی مامانی فاطمه..نمیگی مردید زنده ا ید بابا ای ول.

خاله خوبه یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:11 ق.ظ

خب هر چند الان طبقه پایین خونه خودمونی ولی برات comment می ذارم که خوشحال بشی . برو کلی خوش باش .

فائزه سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ق.ظ

ولی اگه طی دو روز متوالی صاحب دوتا پسرخاله بشی اونم از یه خاله ! که خیلی بیشتر حال می ده!!!

دیوونه یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:11 ق.ظ http://aahay-divoone.persianblog.com

مبارکه انشاالله که سالم باشن بلاگ زیبای بود سربزن به من

غزل دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:11 ب.ظ

مبارکا باشه هم چهار دست و پا رفتن فاطمه هم به دنیا اومدن نی نی ها هم سالگرد ازدواج هم ...

حامد کشکول سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:57 ب.ظ http://kashkool2.persianblog.com

سلام . بابا وبلاگ به این قشنگی و باحالی اینجا بود و من تا حالا سر نزده بودم . خیلی قشنگ بود . موفق باشید . به کوچولو هم سلام برسونید .

علی قلی جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ب.ظ http://sarekari.com

وااااااااای چقدر مناسبت !!!
دخترتون خیلی گله.شدید ببوسیدش. ماشاالله.

[ بدون نام ] یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ب.ظ

به به . چه دختر گلی.چقدر خوشمزس.

مهدی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ق.ظ http://sajjadifar.blogsky

ما عکس جدید از فاطمه میخوایم یالا
ما عکس جدید از فاطمه میخوایم یالا
ما عکس جدید از فاطمه میخوایم یالا
ما عکس جدید از فاطمه میخوایم یالا
ما عکس جدید از فاطمه میخوایم یالا
ما عکس جدید از فاطمه میخوایم یالا

مرضیه جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ب.ظ http://mary1364.persianblog.com

سلام..خوبین؟واقعا این تلفن وسیله خوبیه..حالا چرا قطع شد؟نکنه پولشو.....؟؟؟؟؟ای بابا...

احمدرضا دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ب.ظ http://garmaseh.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
وبلاگ قشنگیه
انشاءالله که خوشبخت بشه سایه شما هم بالای سرش باشه و با هم و در کنار هم از زندگی لذت ببرید . (همیشه)
خدا نگهدار شما
احمد

گل پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ق.ظ

ایول فاطمه خانم.خیلی باحالی.

مامانه فاطمه پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:37 ب.ظ

نه. اون پول تلفن برا کسی بود که قبل از ما اینجا بود.۳۴ تومن ناقابل. که فعلا ما از خودمون پرداخت کردیم تا بعد...

[ بدون نام ] یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ق.ظ http://datterenmin.blogspot.com

وبلاگ جالبی دارید...بهم سر بزن...موفق باشی

دنیا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ http://donya19.parsiblog.com

سلام
ما هم یه عسل مثل فاطمه خانم شما داریم . ( بچه خواهرمه ) خیلی دوسش دارم . باید اعتراف کنم که کارتون خیلی جالب بوده . ادامه بدید . انشاءالله سایتون همیشه بالای سرش باشه
دوستدار مامانهای مهربون . دنیا

ئئ دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ

فکر کنم وقتی بزگ بشه یک کس خوبی بشه

م.ا جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://web

سلام منهم وقتی دخترم تازه به دنیا امده بود عین شما ندید بدید بودم.حالا که هفت ساله شده خدا را شکر بهتر شدم.شما هم بعد از سه چهار تای دیگه خوب میشی

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ

خانمی جهت صیقه ۰۹۳۵۴۲۱۳۹۰۶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد